6 d’abril del 2012

Nessie Cookies

Doncs ja que estem amb els dolços i que m'ha agafat fort per experimentar amb tècniques, formes i colors, vaig decidir provar amb les galetes decorades.

Vaig fer les galetes amb una recepta que vaig agafar de la pàgina de Facebook de sucreart.com.


La veritat és que la recepta és senzilla i les galetes queden bones, però em van semblar massa dolces, i si, a més, li sumem el  sucre de decoració... buf!
A més, per alguna raó que no entenc, no em van quedar llises per la part de dalt... molt probablement perquè no vaig amassar-les bé... no ho sé.

Tot i que no eren molt llises vaig decidir decorar-les. Com que les meves amigues marxaven a Escòcia, em va semblar molt adequat fer-los-hi un regalet:

Sí! Galetes decorades amb el monstre del Llac Ness!!!

No cal dir que entre això i el pastissot, van quedar encantadíssimes. Òbviament en vaig fer per a tots els que estaven a la festa, però les seves les vaig embolicar d'una manera especial:


Cal dir que les galetes les vaig decorar sense ni tan sols mirar-me un tutorial per youtube per saber com es feia.

Ara que ja he fet la primera prova m'he informat (sí, jo al revés sempre, com els crancs) i ja tinc una nova recepta preparada i moltes ganes de seguir experimentant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina, critica, comenta!