10 d’abril del 2012

Tiramisú

Des que em va agafar la meva dèria per la cuina i pels pastissos, particularment, m'he enganxat a la sèrie d'aquest senyor:
Aquest paio fa uns pastissos brutals, tot i que també s'ha de reconèixer que té molts mitjans per a fer-ho... però bé, la seva pastisseria és una de les més famoses del món. 

Un dels pastissos que m'encanten de tots els que fa, bàsicament per la seva senzillesa, però alhora elegància, és aquest:

Total, que per celebrar el dia del pare, vaig tenir l'excusa perfecta per a tirar endavant la meva pròpia versió d'aquest pastís. 

Òbviament, havia de ser un tiramisú. Us he de dir que no en tinc ni idea de què està fet aquest pastís de Carlo's, però em recordava al tiramisú, així que...

Mascarpone en mà, l'Alepsi va fer un tiramisú seguint (més o menys, ja que sóc una mica un esperit lliure, jo) aquesta recepta.

Aquest és el resultat final. 

Per sobre li vaig posar cacao pur... uuuuuhm!!!! Impressionant!

Alguna cosa a envejar, al de Carlo's? xD
(sí, els melindros del voltant haurien de ser més curts, per a la propera ja ho tinc clar!)

1 comentari:

  1. Tiramisú: pasapalabra, en el meu cas.
    De totes maneres, jo també sóc un flipat del Rey de las tartas, és increïble el que arriba a fer. Tens raó amb els mitjans que té (gairebé infinits), però tot i així, no deixa de ser espectacular que tot el que fa sigui comestible. Això sí, és fanfarró com pocs XD

    ResponElimina

Opina, critica, comenta!