7 de març del 2013

Pastís salat de pernil i formatge


Ahir hi havia coses a celebrar, a casa. Però no tenia gaire temps per a posar-me a fer preparacions súper complicades... així que vaig recòrrer al meu meravellós llistat de receptes per fer (és bastant agobiant, en dec tenir més de 100) i vaig trobar aquesta recepta que ja en el seu moment m'havia cridat molt l'atenció.

Així que dit i fet, tenia tots els ingredients (ja veureu que són súper normals i d'aquells que acostumem a tenir a la cuina) i vaig trigar molt poc en fer-lo. El que més triga és enfornar-lo, però mentre està al forn pots anar fent mil coses... :)


Ingredients:

  • 150gr de farina
  • 250gr de pernil dolç a tacos (jo vaig fer servir pit de gall dindi)
  • 150gr de formatge emmental (a la recepta original portava cheddar, però jo no en tenia...)
  • 4 ous grans
  • 100ml de llet
  • 1 sobre de llevat
  • 1 cullerada sopera d'oli d'oliva verge
  • Sal i pebre

Preparació:
  1. Preescalfar el forn a 180º
  2. Pesar els ingredients secs (farina, pernil, emmental i llevat) i posar-los en un bol. 
  3. En un altre recipient mesclar els ous, la llet i l'oli. 
  4. Afegir la mescla líquida a la mescla sòlida i remenar fins que quedi tot ben integrat.
  5. Salpebrar
  6. Posar tota la mescla en un motlle (jo he fet servir un de silicona rodó, però la veritat és que amb el motlle que ho van fer en la recepta original quedava molt més mono) i enfornar durant uns 40 minuts (o fins que al punxar-lo amb un ganivet surti net). 
  7. Treure del forn i quan puguem, desenmotllar. Tallar. I gaudir!!!


1 comentari:

  1. Fa molt bona pinta!!
    Espero que als convidats els agradés. Ja tens un nou seguidor.
    Petons!

    ResponElimina

Opina, critica, comenta!