7 de maig del 2013

Gaspatxo de síndria


Jo estava convençuda que aquesta recepta ja l'havia penjat. Però me n'he adonat que no quan he vingut a buscar-la i no l'he trobada.

He buscat per internet receptes de gaspatxo de síndria. Però no he trobat cap que em convencés... així que: me l'he inventada.

Com que estic fent dieta, és un gran aperitiu, per tenir guardat a la nevera, i quan t'entren ganes d'omplir-te una mica, beure'n un got.

Ha quedat boníssim! És la meva debilitat estiuenca, el gaspatxo, en totes les seves variants!

Ingredients (per a tres gots grans, més o menys):
  • 500gr de síndria (ja sense pell)
  • 50gr de ceba
  • 120gr de pebrot vermell
  • Una cullerada sopera de vinagre
  • Dues cullerades soperes d'oli d'oliva extra verge
  • Sal

Preparació:
  1. Netegem bé totes les verdures. I les tallem a trossos grandets (jo ho he fet amb Thermomix, si ho feu amb una batedora normal, feu-los més petitons per a facilitar-li la feina... ;)
  2. Els posem al got de la Thermomix, juntament amb tots els altres ingredients. 
  3. Programem 1 minut a velocitat 6/7. 
  4. Tastem i rectifiquem de sal si és necessari. 
  5. Si no ens agrada la polpa, podem passar-lo pel xinès. A mi m'agrada trobar-m'hi trossets, així que no ho he fet. 
  6. Refrigereu-lo bé fins a l'hora de gaudir-lo!!! :)

*Ja, la foto és espantosa. Ho sé. Sembla de catàleg dolent... xDDDD 

4 comentaris:

  1. Si el gaspatxo ha quedat bo, la foto és el de menys!

    Ja ve de gust un gaspatxet amb aquesta caloreta que comença a apretar...

    Petons!

    ResponElimina
  2. El gaspatxo ha quedat boníssim. Però per aquí no el podeu tastar (per desgràcia, el dia que facin blogs amb gust i olor, serà la hòstia! xD) així que la foto sí que té una mica d'importància... :P

    El gaspatxo està a la nevera, ben fred. Vaig picant... xD

    ResponElimina
  3. A mi m'agrada molt, el gaspatxo amb síndria! Ara que l'has penjat ja podem començar a salivar. M'he fet seguidora! Petons

    ResponElimina
  4. Benvinguda Marina! Sí que és bo, sí... m'encanta l'estiu! :)

    ResponElimina

Opina, critica, comenta!