20 de desembre del 2011

El meu regal de Nadal

M'encanta cuinar. Des de sempre em recordo enganxada a les faldilles de la meva mare mentre ella anava d'aquí cap allà a la cuina. "Mama, això com es diu?" "Mama, això per a què serveix?"

I ma mare, pobra dona, intentant cuinar amb una marreca enganxada al cul...

Fa uns dies vaig decidir donar-me una alegria per Nadal i autoregalar-me un curs de cuina. Buscant i buscant em vaig trobar amb el meravellós món de la rebosteria i la decoració dolça... vaig buscar vídeos a Youtube i vaig enamorar-me d'aquest canal:

La Conchín (que també té la seva pàgina web) fa uns pastissos espectaculars i em va animar (tot i que ella no ho sàpiga) a apuntar-me al curs de decoració de pastissos que ofereix una altra blocaire pastissera: Maryquylla

Total, que al final vaig pensar que estaria bé poder tenir un recull dels vídeos, blogs, receptes i demés que vaig trobant i tenir-ho organitzat tot (i, a més anar compartint amb tothom a qui li interessi). 

I així ha nascut aquest nou blog. Ja veurem el que dura, però l'engego amb il·lusió (com els altres 6 o 7 que he engegat aquest últim any... xD).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina, critica, comenta!